30 June, 2011

Zettai Kareshi Idaman

Semalam aku n adik aku habiskan tgk cter Zettai Kareshi a.k.a Absolute Boyfriend
hohoho...
memang absolute boyfriend dia...
gile...
siapa yang tak nak dpt boyfriend yang gila punye perfect mcm tu...
romantik ade...
seksi ade...
handsome ada...
pandai masak ade...
caring ade...
pendek kate...
SUMER ADE!!!
100 / 100!!!!!!

smlm aku n adik aku ade idea gler...
hahahaha...
kitorang pon nak ade absolute boyfriend cmtu gak...
dsebabkan dlm cter tu...
heroin tu boleh pilih karakter n muka boyfriend cmne yang dia nak...
kitorang pon nak..
kalau tak dpt yang asli...
kite dptkanlah yang robot pon takpe..hahahaha...
adik aku nak Zettai Kareshi versi SEUNGHO...
aku plak nak Zettai Kareshi versi G.O...
hahahahaha!!!

kitorang mngarut2 smlm...
kalau ade SEUNGHO n G.O...
bolehlah ajak g dating selalu...
g giant tiap2 hari pun tak apa...
paling tak boleh bla...
adik aku kate...
SEUNGHO boleh amikkan report kad kat sekolah...
mesti kwn2 jeles..
hahaha..
abis aku?
mane ade report2 kad ni dah...
kalau nak hantar n jemput aku dr kolej
best gak...
abis kelas je
G.O dtg amik aku g dating ke...
mkn nacho kat SACC MALL pun ok gak..
huhuhuhu....
kitorang rela habiskan duit utk repair bill kalau dorang rosak ke ape ke...
yg penting hati puas...
hahahaha...
cume kalau ending dia sebiji mcm cter zETTai Kareshi tu...
tak best gak...
sbb robot tu 'mati' gak ending dia...
tapi...kalau zettai kareshi kitorang pon mati
okla fine...
tapi mase tu mesti dah dpt SEUNGHO n G.O yang aslilah..
hahahahahah!!!!
pergh,sgt gila idea ni...
adoi...
ni dah kempunan nak jumpe dorg sgtlah ni...
ahakz!

 Yang Seung Ho
Jung Byung Hee a.k.a G.O

No comments:

Post a Comment