30 June, 2011

On Rainy Day


hari ni bertarikh 1 julai 2011
tarikh di mana oppas B2ST
akan wat konsert daebak mereka di malaysia...
oh...
sedihnya hati...
harapanku tinggi menggunung utk g konsert dorang hari ni
ya...
aku mmg tak mampu nak beli tiket konsert dorg...
aku hanya mampu masuk KPOP HITZ contest je...
utk dptkan tiket free...
huhuhu....
walaupun junhyung the rapper dah berpunya secara officialnya...
aku tak peduli...
yg penting gikwang masih single,adorable n available...
adoi...
adik aku penah cakap...
n member2 pun pnah cakap...
"kalau kita penah mimpi pasal orang tu,maknanya kita takkan dapat jumpa orang tu di alam nyata..."
huh!
tak ada maknanya aku nak percaya...
aku hanya percaya mimpi tu just mainan tidur...ZzZz...
kenapa aku tak pecaya?
sebab...
aku tak penah mimpi pun pasal 2AM dgn B2ST...
tapi tak dpt gak jumpa dorang...
habis tu...
orang yang dpt g konsert RAIN,B2ST,2AM n SUJU sume2 tu
tak penah mimpi pasal dorang langsunglah...
menipu je tu...
huhuhu...
sgt kecewa...
kalau aku dpt g konsert dorang harini...
aku tak kisah pun kalau aku kena balik kolej awal dr 11 julai..
sbb aku rase cuti aku dah perfect...
ada semangat nak stadi...
hahahahaha...



GiKwang oppa...
menyanyilah dikau di sana...
tak dpt nak tgk oppa wat america dance live kat sini...
harapkan tgk kat oh my school jela...
hohohoho...
minum air masak2 byk2 ok...
takut t suara pecah plak...
balik korea t...
kim salam kat MBLAQ...
kim slm syg kat G.O oppa...
suh dia wat betul2 dlm Immortal Song...
HEheheHE...
kim slm kt FT Island skali..
especially to Honggi oppa...
hahahaha...

ai...mcm ade udang di sebalik mee pula aku ni kalau nk g konsert B2ST...
aku senanya nak jumpa sape senanya ni..
hello...
G.O tu MBLAQ
Honggi tu FI Island 
k?
ok gikwang...
jgn peluk2 perempuan plak kat sne..
nanti dpt antifans...
arasso?
makan roti canai
jgn gelojoh2 sgt...
hahahaha...

No comments:

Post a Comment