04 July, 2011

My Heart Is Beating :)


my heart is beating...
my heart is beating...

Jung Byung Hee...
aku mengaku aku ada terlalu ramai oppa...
12-13 oranglah juga ramainya...
huhuhu...

tapi...
aku sayang lebih dekat ByungHee oPPa...
sayang gila...
boleh dikatakan...
sanggup tunggu dia sampai mati...
(oh,hyperbolanya...)

tapi,tulah gambarannya...
ByungHee oPPa mmg nakal n the most evil among MBLAQ's member...
even Yang Leader yang baik  n malu dulu2 pun...
dah pandai membuli dongsaeng dah...
hehehehehe...
nakal2 pun...
ByungHee oPPa lah yang paling kacak,romantik...ah~
ingat lagi kata-kata dia...
dlm Art of Seduction;

"saya akan kejutkan awak dari tidur dengan suara lunak saya"

ahhh!!!
kacaknya...

mana WooYoung?
biarlah WooYoung oPPa dengan disko dia tu...

mana Hong Gi?
biarlah Hong Gi oPPa dengan Hello Hello dia tu...

mana SeuLong?
kalau WooYoung pun aku biarkan dia main-main kat disko tu,apatah lagi SeuLong...

mana GiKwang?
tak apalah,nanti trylah pergi konsert B2ST yang akan dtg t...

apa-apa pun...
semua oppa aku syg...
cuma ByungHee oppa...
sayang dia lebih sikit...
sikit???
banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! sangatttt!!
hehehehe...

ByungHee OPPa,
jeongmal saranghaeyo...
hope kita dapat jumpa n bertentang mata dekat konsert MBLAQ t...
janji MBLAQ utk dtg ke Malaysia akan ku tunggu...
realisasikanlah cepat2...

nak jumpa dgn ByungHee oPPa even in my dreams...

hohoho!!!

No comments:

Post a Comment