14 July, 2011

MBLAQ Monalisa


Yah...
sebenarnya..mv ni dah kuar lama dah...tapi disebabkan laptopku sedang sakit...jadi...susah sikit nak kongsi kegembiraan pasal comeback mereka ni...
uh!

macam tak percaya je ni MBLAQ...
Aku takut aku salah grup je...
hahahaha...
semua alami transformasi yang daebakk...

SeungHo dengan rambutnya tutup mata...(nampak macam pembunuh bersiri pon ade)patutlah masuk penjara...hahahaha...dah tak nampak humble lagi dah....

G.O dengan rambut...sama macam SeungHo...cuma rapi sikit...hahahaha...kehandsomannya masih kekal..hahaha...tapi..seyesla...vokal dia mmg tak boleh bla...bolehlah masuk imam muda...
hahahaha

LeeJoon rambut pendek beb...pakai subang lagi...hahahaha...caya atau tak...aku dah tersuka balik kat Lee Joon...bukan sebab mv ni..tapi sbb kebodohan dia dalam kakeal player...dahlah G.O sgt suka buli dia...hehehe...
kalau korang perasan...G.O dgn LeeJoon nyanyi part saraghae3x tu...ah~...!

CheonDung tak payah cakaplah...mcm pelik je dia ade banyak part nyanyi..tahulah menang high note contest dgn ddabong game...adeh...rase mcm dia main vocal plak dlm ni....

Mir...hehehe...aku dah tak rase dia honggi dah...gile berbeza...tapi...stail rambut dia sama macam honggi untuk comeback Hello2...hahahaha...rap?5 stars!

  Seung Ho-Papillon
 G.O-James Dean
CheonDung-Boy George
Mir-The Beatles
LeeJoon-Zorro

1 comment:

  1. jangan la suke lee joon , saya dah suke dy dari sejak lagu Y , hahaha :DD

    ReplyDelete