25 November, 2011

2PM Asia Tour LIVE in KL

What time is it?
2PM!!!




alhamdulillah
akhirnya impian aku nak tengok 2PM oppas dari dekat tercapai jugak...
seriously...
sangat best dan daebak...
walaupun penat dan hampir mati sebab menunggu dorg sejak dari 9 pagi...
tapi...
semua tu hilang bila start je tirai jatuh...
it's 2PM!


pergh...
macam histeria satu stadium semalam...
aku pon tak terkecuali terjangkit sydrome histeria tu...
lagi2 bila tengok Woo Young oppa!
pergh!
dah tak ingat kat G.O n oppas yang lain dah...
hensem giler Woo Young oppa...


mmg lain bila tengok muka dorg dari dekat!
mmg gilalah bila tgk Jun Su,Nichkhun,Taec Yeon,Woo Young,Jun Ho dgn Chang Sun berdiri betul2 dekat hujung stage...
dekat dgn tempat aku berdiri...
wah!
mcm tak caya je yg aku dapat jumpa dorg semalam...


smlm HOTTEST mmg gila gila lah...
sampai ade yg gaduh2 tak puas hati pasal rebut2 tempat cmni...
sampai tunggu kat depan pintu dari kul 3 pagi..
gilalah..
aku fanatik2 pon...
masih ingat katil lagilah...


kalau nak suh aku cter balik turutan lagu yg dorg nyanyi...
mungkin aku tak dapat nak gtau dgn betullah...
sbb....
terlalu asyik dgn nyanyian dorg....
tapi apa yg pastilah...


-ELECTRICITY
-HOT
-DANCE TONIGHT
-HANDS UP
-TIRED OF WAITING
-BACK 2U
-ONLY U
-I CAN'T
-WITHOUT U
-I'LL BE BACK
-AGAIN N AGAIN
-I HATE U
-10 POINT OUT I0
-ALIVE
-MY VALENTINE
-DON'T STOP CAN'T STOP
-I'M UR MAN
-HEARTBEAT
-THANK YOU
-persembahan solo ninja dari Chan Sung
-duet Jun Ho dgn Woo Young


argh~
rasenya ade lagi lagu yang tertinggal...
tak ingat pulak...
sbb terlalu enjoy tau...
menjerit pon tak ingat dunia...
kadang2 sampai tak terdetect lagu apa dorg nyanyi ni...
ikut menyanyi sama tapi tak ingat tajuk...
hahaha....
mana taknya...
malam semalamnya tak revise lagu 2PM...
hahahaha...


tapi yg pasti...
aku paling suka n nanti2kan lagu I'M UR MAN!
mmg seksi dan gentleman gila!
10 POINT OUT OF 10 dgn BACK 2U...
pergh!
SEKSI GLER k!
HEARTBEAT?
mmg daebak tgk piramid dorg mcm dlm MV tu...
sumer bestla...
tapi seyesly aku menangis tgk I'M UR MAN...
mungkin sbb aku mmg nak sgt tgk dorg perform lagu tu kot...
mmg bestla...
waktu lagu ONLY YOU lak...
dorg bagi bunga...
hampir2 aku dapat bunga tu tau tak...
tapi...
yg penting...
dlm semua lagu 2PM tu..
aku fokus byk kat Woo Young je...
dahlah Woo Young ade wat ssanti dance tau...
comel gler!
dpt gak tgk LIVE!


waktu lagu THANK U ...
mmg terkejut gak..
sbb tbe2 ade kertas2 terbang kat dalam stadium tu...
mcm salji pon ade...
kire tu mcm kejutan 2PM untuk HOTTEST la...
HOTTEST plak tiup bubble utk dorg waktu lagu THANK U dah nak abis...
pastu dorg ckp2...
mcm thanks kat HOTTEST la..
nampak Woo Young lap air mata dia...
oppa....
huhuhu...


semua mmg handsomela...
Chan Sung oppa mmg tak leh nak describe la...
lama tau dia berdiri dekat dgn tempat aku berdiri tu...
Woo Young pon sme...
Jun Ho plak speaking Malay...
kami akan datang ke sini lagi
lebih kurangnya cmtulah...
aigooo.....
THE BEST MOMENT EVER IN MY LIVE!


aku ade tngkap la gambar dorg tapi tak clear sgt sbb yela...
berlanggar dgn kamera org lain la...
tangan org halangla..
so..aku pinjam sikitlah gambar2 dari HOTTEST Lain...
video Nad yang rekod...
tak transfer kat aku lagi...
tapi...
dlm byk2 performance...
,,g aku nak kongsi I'M UR MAN punye performancela...
sbb mmg tu yang paling berkesan dlm hati aku...
pergh...
ayat tak tahan...


http://www.youtube.com/watch?v=SZjwV0t-ynk


ni pon video yang HOTTEST Lain rekod...
hehehe...
sorila...
i tak bawak kamera berkuasa tinggi untuk dapatkan gambar n video HD punyer...
kekeke...
mmg terasa malas nak rekod pon..
sbb aku nak enjoy tgk dorg perform...


hope korg dapat rasa keterujaannya lah bila tgk gambar2 ni...
ade gambar yg aku tangkap dari kamera hp aku..
n ade dari HOTTEST lain...



























































































































utk pertama kalinya...
aku dah terlupa kat G.O...
tapi smlm b4 konsert start...
ade MBLAQ kat skrin...
aku sorg je yg jerit...
gila kesian aku dgrnya..
hahahaha...


yg penting..
mmg aku enjoy konsert smlm...
kalau ni konsert yg pertama n terakhir pon...
okeylah..
tapi harap2...
dapat gakla tgk konsert MBLAQ tahun depan...
nak jumpa G.O MBLAQ lak...
amin....

1 comment:

  1. amin jom tgok mblaq sesame!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaa
    geramnyee tgok junho~ <3

    ReplyDelete