02 November, 2011

~Still With U~

okey...
fine....
korang punye jela yang hebat...
aku punye jelah yang biase2 je...
tak kisah pun...
bukannya bende tu penentu kehebatan dorang ke tak...
bende tu just sebagai bonus utk penat lelah dorg je...
padahal hakikatnya kat luar...
dorang sangat dikagumi...
digilai...
di...
di...
macam2 di la...
buktinya lagu Monalisa dorg dah menguasai carta muzik kat Bulgaria dlm tmpoh yg sgt lama...
hollywood punye artis pun kalah beb!
latest one...
BABY U...
dah menang pun carta kat Jepun...
pastu lagu BABY U tu jadi carian terbanyak dlm website ringtone kat jepun
even mase tu MBLAQ still kat korea n blm promote lagi Baby U tu!
HUH!

well...
aku tahu  n sedar je...
yang dorang tu takdela hebat sgt dlm bak2 menari ni...
mmg aku setuju pun pasal benda tu...
tapi...aku tak tau cmne aku boleh minat kat dorg...
lebih daripada orang lain yang lagi terer menari...
at least dorg still ade pakej...
suara sedap...
ade bakat lain...
ade charmingnya...
instead of muka handsome n comel...

kalau ikutkan hati...
aku lagi prefer kalau aku sorg je penyokong dorang...
tapi aku tahu kalau benda tu terjadi...
segala apa yg dorg dah dpt ni...
mustahil akan terjadi...
because they need more supports from their fans...
bkn sbb utk jadi popular...
tapi sbb nak dapatkan kekuatan n semgat utk terus bertahan
even dorg perlu compete dgn orang lain yg lebih hebat n berpengaruh drpd dorg...
tu je!

pada aku...
dorg dah sgt hebat dah kalau nak dibandingkan dgn dulu...
even dorg mungkin tak menang dlm MAMA AwardS tu...
it's okey,MBLAQ!

tak semestinya kalau award tu tak dpt kat korg...
korg dah hilang bisanya...
kalau korg tak menang tu...
sbnarnya korg saje nak bagi chance kat org lain utk menang...
kan?
lepak je...

yang penting...
aku sgt suka dengan lagu baru jepun dorg...
seriously dah addicted sgt2...
lagu Monalisa pun tak boring2 lagi dgr...
apatah lagi lagu Baby U n Again(Japan) tu...
G.O oppa pun kuar lagu baru...
pergh!
lagu BELIEVE tu aku jadikan alarm wei...
mmg tak terlajak solat subuh...
hahahaha...
rase mcm mmg dia yg kejutkan aku pulak..
kekeke....

haa~
smlm baru dpt buah tgn drpd JJ..
thanx wei...
sbb kau bagi aku mencuri bebrapa helaian majalah cina kau yg ade
cter pasal MBLAQ (esp G.O) n other oppas
even column yg sekecik2 bacteria pon aku amek...
thanx wei...
muahahahaha!

em...
kenapalah tbe2 aku post pasal bnde nie..
hehehe...
well...
mungkin dah tak sabar nak balik umah kot...
so...
emosi tu kadang2 tak stabil...
sekejap happy...sekejap sedih...
but aku akan cuba tak tunjukkan sedih aku ni kat org lain...
sbb aku tau...
orang lain mesti tak layan punye kalau aku sedih pasal MBLAQ...
ceit...
agak kelakar alasannya...

waa~
tak sabar nak tunggu ni...
lagi 3 hari je nak smbut hari yg best!
semua bende dah siap...
tunggu nak smbut je...
hehehe...
mcm aku boleh trbang ke sane n smbut besday dia je...
dahlah smlm tak boleh blajar sbb sibuk mendownload gambar2 G.O n LeeJoon...
pergh!
dahlah siangnya aku kne GENERAL ANESTHETIC...
mlm pulak kne ABSENCE SEIZURE...
hahaha...
sgt tergamam tgk muka cute dorg...
adoii....

Music Boys Live In Absolute Quality
MBLAQ

walau apapun yg terjadi
A+
akan sentiasa menyokong dari belakang
just believe that...
MBLAQ is the not the 2nd DBSK
or what so ever...
but
believe that...
MBLAQ is the ONLY n ONLY ONE!
MBLAQ is MBLAQ!
n nobody can beat u guys!

waktu mmg sesuai sgtlah kalau letak lagu BELIEVE G.O as soundtrack dia...kekeke...

MBLAQ
fighting!!!

p/s:gempak gler la CF baru MBLAQ...tak larat nk jerit ble tgk muka handsome n innocent G.O tu..aish!

LeeJoon(vocal,dance),G.O(main vocal),SeungHo(lead vocal),CheonDung(rap,vocal,dance),Mir(main rapper)

No comments:

Post a Comment