02 December, 2011

~Ombak Rindu Korea~

haha...
baca tajuk post pon mesti dah tahu kesengalan apa yang aku nak buat ni kan?

well..
ain syuyoungi mmg terkenal dgn idea giler yg tak boleh dirawat dgn antipsychotic...
pakailah haloperidol ke...
chlorpromazine ke...
clozapine ke...
tak adenya...
makin byk timbul idea giler adelah..
hahaha...
tapi waras ag...
ade delution siket je...

siang tadi...
dgn bangganya aku tgk seminar OMBAK RINDU dgn geng2 teksi uitm kat JJ...
well...
pada aku...
cter dia okeylah...
tapi disebabkan aku dah lama tak tgk cter melayu...
so..
bila dia ckp..
abang rindukan izzah..
abang sayangkan izzah...

em...sweet tu mmg sweet...
tapi aku rase bulu roma aku meremang siket..
haha...
yelah..biasa dgr saranghae...
chuahae...
bla bla bla...

hahaha...watever..
tapi aku ttp layanlah...
ade gak scene yg berjaya membuatkan aku mengalirkan air mata 
cuma tak cukup nak berombak je...
hahaha...

kalaulah ombak rindu ni ade versi korea...
pergh...
kompem aku tgk byk kali pon takpe...
kahkahkah...

tapi ombak rindu versi korea ni hanya akan wujud kalau aku yg jadi producer n directornya...
hahaha...

hero?
rase2 siapa yang boleh jadi haris yang sombong n gila punye ego tu?
kalau aku sng je...
G.O MBLAQ ade...
hahaha...tapi kalau pakai G.O...
biarlah aku yg jadi heroin dia...
jimat duit sikit...
hahaha...

tapi disebabkan aku ni tak smpai hati nak tgk G.O aku kne peluk dgn perempuan lain...
biarlah aku amik...
Yoon Si Yoon je...
a.k.a
Tak Gu...
pergh...
teringin nak tgk dia berlagak ego walaupun taklah ego mane mcm dlm cter Me Too,Flower 

tapi..dari tgk dia...
baik aku tgk Honggi yang berlakon...
wah...
Honggi yg berlakon jadi lelaki yg ego n romantik...
pergh!

yg jadi mail plak...
aku tak tau nape..
aku terbygkan GiKwang je...
hahaha...

argh...
tak kisahlah...
yg pasti OMBAK RINDU KOREA ni mmg takkan wujud..
melainkan kalau JYP dgn JTUNE CAMP dgn CUBE terbace ke...
kot2 tertarik...
pastu buat la kerjasama nak buat cter ni mcm dream high...
hahaha...

ha...
yg jadi Mila?
amikla budak2 Kara ke...4Minute ke...
sesuai sgtlah tu...T-ara pon boleh...

yg jadi Izzah?
aku tak kisah sape2...
yg pasti bukan budak2 The Boys...
budak2 The Boys jadi mak haris jelah...
hahaha...
SME mesti tak nak melepaskan peluang keemasan nak mempopularkan budak2 The Boys dia gakkan?hahahahaha
(harap2 SME tak baca..kuikui)

bukan apa...
ni sbb kes tak puas hati dgn MAMA aritulah...
baik aku yg jadi juri2 tetap dia...
tapi kalau aku yg jadi...
takut budak2 The Boys tu tak mng je...
hahaha...
kalau aku...
aku bagilah..
abang2 Hands Up ke..abang2 Monalisa ke...abang2 Hello2 ke...yg mng...
abang2 Fiction dah mng dah...
samelah dgn abang2 Mr Simple...

ha...
pastu ost dia...
bagilah G.O ..
KyuHyun...
Honggi..
JaeJoong ke...
dorg kan antara the best male singer...
lagi2 G.O oppa...
><

kalau cter ni wujud..
silalah ke cinema yg berdekatan ya..
kahkahkah!
 pergh..mmg ade gayanya tersendiri...bkn selalu dpt tgk honggi cmnie...
selalu tgk dia comel2 jer...
 gikwang oppa!
ha...selalu dlm mana2 cter..dia mesti dpt watak yg epi ending jer...
mcm tak ada masalah lngsunglah watak dia...
yamapi...mmg tak yah ckplah...
dia pon slalu dpt watak yg cool je...
sesuai gak kalo dia yg jadi haris tu...
tapi dah jadi version jepun la plak...
ni tak yah ckpla...
mmg pujaan hati yg tak terbelah bahagi...
dia pegang watak jadi driver pon aku suke..
hahaha...
tak tau nape..tapi...
G.O mmg nampak sesuai gler jd hero..
cume aku jer yg tak smpai hati...

No comments:

Post a Comment