23 October, 2011

~Today is Sunday~

...ahh...
hujung minggu yang sgt...
taklah penat sgt...
tapi...
agak terbuang juga masanya...
dahlah jumaat ni ada PT...
tak sedar2 lagi...
apa yg penting...
sakit perut n sakit kepala aku dah hilang...
alhamdullilah...
setelah hampir seminggu berjuang dgn panadol dgn sgale mcm opioid(ecece...)
akhirnya...
sihat juga...

minggu ni minggu pertama tak balik umah...
duduk sorg2 kat bilik n buat sepah kat bilik mcm bilik tu aku sorg yg punyer...
kalau rumate aku tgk..kompem pengsan...
muahaha...

hari ni dgr talk DR MUHAMMAD NAWAR ARIFEN..
em..best talk dia...
8/10 la...
keypoint yg pling penting dlm talk DR tu...

make ur dream become reality

lebih kurglah ayatnya...
dream aku?
tak pyh ckplah...
byk lg tak jadi realty...
tu yg asyik tersenyum sorg2 tu...
berangan tak abish2...
ish2...

well...
petang ni...
aku sibuk berfacebook...bertwitter...
n...
download gambar2 MBLAQ...
ah..takde keje lain aku ni...
boringlah...
dah tak tau nak bukak apa...
youtube pon lembab...
mls nak tunggu loadingnya tu..padahal video dlm 13 saat je...
adoii....

seronok plak download gmbar MBLAQ td..
td aku jumpe gmbar MBLAQ versi kartun tau...
ya allah...
giler comel...
gambar tu ade rain n MBLAQ sekali lah...
kalau korg tgk pun...kompem gelak wei..
sbb sgt kute!!



comel kan???
tak tau nak describe rain ni as hyung or appa dlm gambar ni...
tapi seyesly sgt cute...
mesti pengsan rain nak layan adik2 dia mcm ni...
mentang2 Mir maknae..jadi baby..
hahaha...
G.O pandai masak...
sbb tu dia masak telur...
LeeJoon bina badan...
SeungHo makan...
Thunder nakkan perhatian Rain...
hahaha...
comelnya...
^^

tu je nak cter snanya...
huhuhu...

No comments:

Post a Comment