10 October, 2011

My brightest star:Rain



first time aku kenal dia semestinya disebabkan drama Full House...
tapi kan..aku minat dia bukannya waktu tgh tengok drama tu tau...aku mcm tertarik kat dia just tengok gambar dia je...sblm aku tgk cter Full House tu...
mase tu...aku mcm terfikir...
"eh,comelnya hero Full House ni...siapa nama dia ekh?"
then..
barulah tahu..
oh...Rain namanya...
hehehehe...

mmg zaman sekolah aku dulu...
sgt sgt gila kat Rain ni...
dulu mana layan sgt internet2 nie..
sbb mase tu...aku tak mampu lagi nak ada laptop sendiri...
so..byk tahu pasal dia pun dari surat khabar je...
dl kan paper n majalah suka kuar cter pasal Rain ni...

mak aku pun sampai dah tak terkata apa-apa dah pasal minat aku kat Rain ni...
mula2 dia tanggal poster Rain yang aku tampal kat dinding bilik...
pastu aku tampal balik...
disebabkan usaha mak aku utk memastikan dinding bilik aku nie bersih dari sebarang poster2 yang handsome ni gagal...
jadi lama2 mak aku pun mengaku kalahlah...
bukan apa...
sebab mak aku pun suke tgk Rain tu...
wawawa..
tak adalah main2 je...
Thanx to Rain...
disebabkan Rainlah..
kini dinding bilik aku penuh dgn poster2 KPOP yang lain...
2PM
2AM
SUPER JUNIOR
SHINee
B2ST
 n apa yang penting..kat dlm bilik aku ada dua poster ank murid Rain yang sgt2 aku sayang...
MBLAQ...
tu belum campur poster yang aku tampal kat dinding kolej lagi...
adoi...

hari ni...
9 october 2011
Rain dgn rasminya akan buat konsert terakhirnya sblm melangkah masuk ke army secara percuma kat Korea sana tu...
bestnya...
mesti ramai fans yg akan nanges mase kat konsert dia t...
MBLAQ pun join tgk jugak...
baru bace tweet G.O oppa tadi...
"Hari ni nak tengok last konsert Ji Hoon hyung...
so...jumpa lagi!"
ish,G.O nie..bukannya nak ajak aku...
adoi...
hehehehe...

11 ostober 2011
em...
kalaulah aku boleh g korea tu...
mesti aku boleh tumpangkan kereta aku utk hantar Rain ke kem army dia tu..
sob3...
rasa berat hati plak bila pikir yang aku tak dapat tgk dia kat stage lagi utk 2 tahun nie...
tup2 dia kuar je...
aku dah 4th year dah...
lepas tu...bila Rain dah kuar army...
G.O n Seung Ho pula yang akan disumbatkan masuk ke sana...
oh tidak!
aku rasa aku nak culik je dorang tu dtg ke msia...
hehehehe...
mmg nak culik Rain gak..
tapi tak sempat...
hehehe...
tak apalah...
aku tak rasa yg aku akan lupa kat Rain dlm tempoh 2 tahun nie...
sbb kalau aku still setia dkt G.O n MBLAQ tu...
confirm2 aku tak lupa kat Rain...
even MBLAQ dah keluar dari byg2 Rain skrg nie...
tapi pd aku...
kalau tak ada Rain...tak adalah MBLAQ...
dl pun aku bknnya minat sgt kat MBLAQ nie...
sbb dl aku pk..
"Oh,group MBLAQ ni mesti tumpang nama Rain utk popular t...dahla gaya pun same je macam Rain..."
tapi aku silaplah...
MBLAQ boleh berdiri sendiri...
tgklah dorang sekarang...
aku pun terasa nak cili mulut aku dl sbb ckp mcm tu kat dorg dl..
miane MBLAQ...
kuikui...

Thanx to Rain oppa sbb terima

Yang Seung Ho-Seung Ho
Jung Byung Hee-G.O
Lee Chang Sun-Lee Joon
Park Sang Hyun-CheonDung
Bang Cheol Yong-Mir

utk mewujudkan our brightest chic idol,
MBLAQ!



kepada Rain oppa...
semoga selamat menjalani latihan ketenteraan nanti...
jgn bagi luka2 tau...
nanti ada parut,tak cantik...
tapi kalau ada parut gak...
Rain tetap dihati...
kuikui...

jgn risau sgt dkt MBLAQ..
sbb MBLAQ akan sentiasa dijaga oleh A+ yang semestinya sgt syg kat MBLAQ nie...
nanti A+ akan report dkt oppa kalau MBLAQ ada buat nakal t...
hahahaha...

jaga diri tau..
mkn sihat2 kat sana...
tdo cukup2...
mimpi kan CLOUD gak...
hehehe...

last but not least...
saranghaeyo oppa...

hope we can see our brightest star Rain back...
annyeong!
T..T





No comments:

Post a Comment