29 October, 2011

~Kuasa Empat Lagi~

alhamdullilah...
stlh berhempas pulas stadi untuk PT CNS Part I ni...
rasa beban stadi tu dah turun sikit even aku tahu result aku hancur...
pergh!
gler tension mse jawab PT tu...
so kali ni...
aku terponteng audit...sbb mals nak menambahkan tension di kepala ni..wawawa!
miane...tak sengaja...hahaha!

SABTU 29th OCTOBER 2011

aku melepaskan gian aku untuk berjalan2 kat luar...
membuang masa...membuang duit..cewah...
main topis is...
aku g KUASA EMPAT lagi..hahaha!
even sampai agak lewat sikit dalam kol 2PM...
tapi yang penting..kali ni...
monorail tak rosak..orang tak ramai...
n TS pon tak ramai org...!
GLER BAHAGIA BERJOLI SMLM!
muahahaha!

sampai sana terus g GSC...
nak beli tket wayang...
guess what??
ktorg tgk cter REAL STEEL!
b4 nie dgr2 org cter ckp cter tu best...
hero dia HUGH JACKMAN...
best gler wei cter dia...
kalau dorg bagi 4.5/5...
aku bg 11/10...
syesly...
aku rasa aku tak pnah tgk cter kat wayang smpai jerit2 n tepuk tangan...
dahlah duduk depan..dengan skrin yang sgt besar..
gambar yang clear nak mampos...
aku rasa mcm aku ada dlm cter tu je...
blm tgk 3D lagi...hahaha...
kalau ade org ajak tgk cter tu...
aku no hal...jom!
aku sanggup tgk lagi....
hahaha...
cter yang mmg ganas tapi...
taklah ganas sgt kalau melibatkan robot...hahahaha!
rasenya dorg patut letak lagu tema dia HANDS UP la...
sbb byk sgt PUT UR HANDS UP dlm skrip dia..hahaha!
aku sgt suka robot ATOM tu...
walaupun tak ensem..tapi sgt comel...
adoi...
kalau ade fanclub ATOM..kompem aku join...
hahaha...

okey...
semestinya...
kalau dah pergi TS tu...
tak sahlah kalau nak tak pergi kedai feveret aku kan...
ahahaha....
kali ni stok MBLAQ agak byk kompare dgn dulu even fail MBLAQ takde...
byklah juga...
tapi byk gmbar lama zaman2 OH YEAH...
adoii...
out dated la kdai tu...
SUJU bley plak letak gmbar MR SIMPLE...
2PM bley plak letak gmbr HANDS UP...
MBLAQ..paling latest pon...
ZAMAN STAY la...
tp tak byk...

okeyla..daripada takde...
wawawa....
nak tahu tak aku borong apa smlm???
aku borong:

-penyejuk hati
-pengunci jiwa
-penyuci mata


mmg sejuk hati aku bile dpt apa yang aku nak..hahaha...


JJ sengal...
ble aku tunjuk majalah YG cover dpn dia ada JYJ n poster dia JaeJoong sorg je...
dia beli wei...hahaha...
ala..kalau aku pon wat bnde yg same...
hahahaha!


tu je...
tak ada apa2 sgt pun...
tak smpat nak main kat sne...
tak kisah pon..
main target aku nak g kedai korea je..
wawawa!
annyeong!

No comments:

Post a Comment