28 May, 2011

Adik Adik Harmoni

hari ni sangat best sebab dapat buat sesuatu yang tak selalu boleh kita buat...
hari ni...28 mEi 2011...
aku and kawan2 lab 7a...
pergi buat community service kat tadika KASIH HARMONI...
kat country homes,rawang...sgt dekat dgn BANDAR TASIK PUTERI...dmana terletaknya sekolah ku yang tercinta SEKOLAH BERASRAMA PENUH INTEGRASI RAWANG...ai...rindunya kat SEPINTAR...

first,sampai sana...kitorang mesra mesra dulu dgn adik2 yang gila kawaii tu...
then kitorg memanaskan badan dgn menari chick dance...
aku rase aku sgt comel mase tu...hehehehe....
lepas tu...kitorang start main game...
mula2 suruh diorang cari kakak n abang fasi...
aku sgt bangga sebab dpt grup budak2 yang terlalu hyperactive...
pergh,penat nak mati nak control diorang nie...
tapi tu lah yg best kan???
ramai jeles sebab dpt aku n shikin dpt grup yang mampu membuatkan kitorg dpt asthma...hahahaha....

adoi...aktiviti lepas ni yang paling mengukur kesabaran aku...
aku dtugaskan utk jadi badut...
tapi bukan make up sendri...
adik2 tu yg make up kan...
adik aku yg drjah dua tu ckp...
"ee..ee...macam dalam Oh My School lah,"
hahahaha....
cute gler waktu dorg nak make up kan aku....
berebut2 nak cat muka aku...
akibatnya...
dgn tudung,baju n seluar sekali kene cat...
'mereka sgt berbakat ye'....

 karya kreatif bermula...
 i dunno how to say...
 "bagilah saya pula!saya tak cat lagi!"
 "allah...tudung mahal ni dik oi..."
 hehehe...salmi pun kena cat sekali...
 bila basu simpan janggut panjang ni?
 hohoho...santa claus is here...!
sorrylah pupu...hadiah dah abish...

overall bila main dgn dorg mmg best...
sampai rase macam tak sampai hati nak pisahlah...
sebab bila kita yang fikir yang...
diorang ni...memang perlukan kasih syg...
perlukan perhatian...
n..diorang ni tak macam kite yg dpt kasih syg yang cukup dr  omma...dengan appa...
so..aku sgt bersyukur sebab aku masih ade omma...masih ada appa...
so...mmg wajarlah..kita kena jaga n layan diorang macam adik kita sendiri...

adik2 ni...awal2 mase kitorang datang...
malu2 je...
takut2 je...
sampai aku pun takut nak tegur bila ade sorg budak tu muke dia ketat sungguh!
adoi....
kalau ada wat Hello Baby lah mase tu...
rasenya akulah yang paling lambat nak mesra dgn budak2 ni...
macam onew...hahahahaha!!!

 mase nie,adik2 nampak malu2 lagi...kitorg yang posing lebih...siapa yang kanak2 harmoni???hehehehe...

 persatuan macho kebangsaan...
bos:mubarak
hehehehe...
 adik nie otai...
dia sorg je yang tak pakai baju kurung...hehehehe...


tapi kan...
bila budak2 tu dtg balik ke tadika ptg tadi...
dorg macam...
dah seronok gile dgn kitorg...
mase tu aku tgh tolong cat dinding...
pastu budak2 tu...
"akak2!!!saya dah mandi...!"
"saya pun dah mandi!!"
hahahaa...
kawaii giler...
pastu dorg tanya macam2...
pelik kot tgk aku tgh cat...
yela..muke cun..tapi mengecat pula kan???
hahahahaha....
n aku pun usik2 dorg...
nak conteng balik muke dorg yang conteng muke aku tadi...hahaha

overall...
memang best!
i like it!
rindu gler kat dorg sume especially...
MUBARAK...
adoi...
budak nie memang...
saja buat aku geram kat dia...
gaya dia...comel sgt...
hahahaha...
"mubarak,kalau jumpa kak ain kena buat apa?"
dia pun buatlah....


comel kan???
akulah yang ajar tu ...
hahahaha...
mubarak...
jangan lupa kat akak tau...T..T





pegh!doktor2 seksi!!!daebak!

bestlah...
seronok gler hari ni!
thanx to all !!
hope kita buat lagi xtvt nie!!!

No comments:

Post a Comment