22 May, 2011

2 DAYS 1 NIGHT

ah~~~seronoknya bila dah sampai ke destinasi bernama rumah...
maklumlah setelah berjaya merentas hutan belantara...bergelumang dengan lumpur...tidak mandi seharian...akhirnya..aku kembali dengan gaya hidup normal serba moden...

fuhh...
seumur hidup aku...tak pernah terfikir nak mandi lumpur...kalau lumpur kat spa ke ape ke..mungkin boleh dpertimbangkanlah...
tapi..lumpur yang ade...bende2 asing ni...aish...takpela..
ini yang pertama n terakhir...
tak maulah nak kotorkan baju ni lagi...sedih tau nak basuh...
naseb baik ade mandi sungai pas tu..so..kire dapatlah membasuh baju kat situ..
kalau tak...
menangis tak berlagu aku nak basuh..
thanx to omma..or mama...sebab sudi tolong basuhkan...hihihi....

ramai orang tak puas hati pasal pengurusan kem ni...
terutama dari segi pengurusan fasi...
aku pon tak terlepas dari rasa tak puas hati tu...
tapi..
bile dah balik dari kem ni...aku malas nak ingat balik..kite just ingat yang best2 je...
tu je la yang penting...

em...malas pulak nak upload gmbar kem tu...
sebab tak de gmbar yg menarik pun...
kalau boleh tangkap gmbar mase mandi lumpur tu okey juga...
masalahnye aku lagi rela...kalau aku yang mandi lumpur dari handphone aku yang bernama ONEW tu berlumpur...
menangis aku....

ceramah dari kak azza pun daebaklah...cuma bile dah nak abis tu...
aku pun dah berlayar jauh...
maklumlah penat...
hehehehe....


overall...
xtvt kem ni okeyla...walaupun ade yg serba tak kena...
normallah..
NOTHING IS PERFECT!!!


No comments:

Post a Comment