22 August, 2011

Saegil Chukahamnida SyuYounGi.O

 MBLAQ pun wish besday gak...^^

saegil chukahamnida kepada diri sendiri yg kini dah menjangkau 20 tahun...
em..muda lagi...

terasa hari ni sangat sengal dari biasa tapi takkan dilupakanlah sampai bila2...
hehehehe....
seronok plak bila ramai org wish besday even takde secret recipe...
huhuhu...

to all my chingus n family...
kamsahamida....
rasenya..tahun ni besday yang paling bestla....
dah lama tak dpt hadiah utk besday...
apatah lagi kene tipu hidup2 dgn si pu3 n nadok...
adoyai...
sampai hati korg tabur bedak kat aku...
habis rambut aku yg comel ni jadi beruban...
hahahaha....
rasenya bau bdak ni tak ilang sampai pagi sok....

tapi...
sgt terharu bile korg nyanyi lagu besday waktu petang tadi...dahla sumer org dgr...
tak pasal2 popular sehari...
thanx to Nadok,Nad,Pu3,Yanie,Dila,Farhah,Azie,JJ,Nik....
sore korg sgt merdu tadi...
hehehe...

hadiah korg pon sgt cute...
sorrylah kalau sebelum ni aku ade wat korg marah ke apa ke...
hehehe...
raya nanti aku minta maaf sungguh2 kat korg...
hahahaha....

to nazurah amani...
aku sgt ske video yg ko bg....
kamsahamida...

kesimpulannya kepada semua...
TERIMA KASIH
THANK YOU
ARIGATO
KAMSAHAMIDA
SYUKRAN
MERCI BEAUCOUP
dll

u guys are the best!

to angah:kau tak nak bagi G.O junior kat along ke?wawawa!

No comments:

Post a Comment