14 January, 2012

THIS IS WAR=Ini Adalah Peperangan by MBLAQ


Diam!Aku tak nak dengar lagi!
Walaupun kau merayu sampai kering air mata 
Aku akan lihat pengakhiran semua ini 
Kau tunggulah!
Kau dah buat silap dengan orang yang salah!

Kami dah lama bercinta dan aku hanya ada dia
Tapi kenapa,kenapa kau ganggu wanitaku?
Aku tak boleh biarkan semua ini!

Aku bangkit dari penderitaan ini
Kau tunggulah!
Kau dah rosakkan cintaku
Kau dah rosakkan persahabatan kita
Kau tunggulah!

Memikirkan kau saja sudah cukup membuatkan tubuhku menggeletar
Mulai dari detik ini
Aku takkan maafkan kau!

Ini adalah peperangan
Kau pengecut!
Kau tunggulah!
Kau telah membuat dia menangis lagi
Kau pengecut!
Kau!
Orang yang telah merosakkan cintaku
Ini adalah peperangan!

Tika hari dia pergi
Kau pura-pura tidak tahu
Dan meminta aku untuk melupakannya
Aku percayakan kau
Kerana kau adalah kawanku
Kenapa kau sanggup buat semua ni terhadap aku?
Mulai dari detik ini,
aku akan memusuhi kau!

Tutup mulut kau yang kotor itu!
Aku akan kembalikan semua penderitaan ini kepada kau
Dan kau mesti dengar
Yang aku takkan sesekali biarkan kau sendiri!

Kau mungkin tahu 
Yang aku akan tahu juga satu hari nanti
Mulai dari detik ini
Aku takkan sesekali maafkan kau!

Ini adalah peperangan!
Kau pengecut!
Kau tunggulah!
Kau  membuat dia menangis lagi
Kau pengecut!
Kau tunggulah!
Kau membuat dia menangis lagi
(Jangan kau menangis) Kerana kau,dia menangis lagi
(Dia ucapkan selamat tinggal)Semuanya sudah berakhir
(Jangan kau menangis)
Kau
Orang yang telah merosakkan cintaku
Ini adalah peperangan!


p/s:atas request dari peminat fanatik...LOL! ^^


No comments:

Post a Comment