11 January, 2012

SYUHEE'S COMEBACK

hoi hoi hoi...
happy new year to you all^^
siapa yang rindu kat saya...PUT UR HANDS UP?
hehehe...

wah...
sgt lama tak menyinggah dan menconteng sesuatu kat blog ni..
amacam design baru blog ni?
makin smart ke?  ^^
makin berserabut ke? T..T
or
makin keMBLAQan?
hohoho....

alhamdulillah...
hari ini..berakhirnya azab seksaan exam yang giler punyer membunuh walaupun just 3 hari..
mata aku ni dah sebijik mcm panda dah...
kalau pergi anta ke zoo...
kompem laku...
hahahaha...

seyesly..
tangan aku ni dah gatal2 nak update blog ni...
byk gler bnde yg nak diceritakan...
hohoho...

tapi..bile dah nak start update ni..mulalah blur...
apala yang aku nak tulis ni...
it's okey...
aku akan tulis sikit2 apa yang aku nak cter...
apa yg pasti..cter aku ni takkan tak tercerita pasal MBLAQ...
hahaha....

okey..start updating...LET'S GO!!

(mcm ade ala2 playboy pon ade^^)

No comments:

Post a Comment